Ma óriási felfedezést tettem, ami elsőre bizonyára egészen bagatell csekélységnek hat majd, de a perzselő sivatagi napsütésben bearanyozta a napot. A hotel folyosón eddig nem sok figyelmet szenteltem a Getorade automatának, így a vele szemben álló gépnek sem. Ez utóbbiról kiderült, hogy egy ingyenes jégkocka adagoló! Szélsőséges esetben – némi türelemmel - ez már önmagában megoldaná az ivás problémáját, valamint a hűtőnél sokkal gyorsabb megoldást kínál, de itt nem állt meg a felfedezés folyamata! Tovább után jégkásáról, vízről, strandolásról és több mérföld sétáról lesz szó, de főleg kép! 

/Ma szóljon minden vonatkozó aktualitás nélkül a Social Distortiontól a „Don’t drag me down!” csak mert jó!/

 

Mielőtt tovább mennénk, megemlítem hogy az ivás kulcskérdés. Egyszerűen hihetetlen, de alighogy megitta az ember a 6 decis (594ml-es) egyik palack tartalmát, máris szomjazik a következőre. Főleg ha gyalogol egész nap. Éppen emiatt minden alkalmat meg kell ragadni: ha autó platóról lóbálnak feléd aktivisták, már kapod is el; ha a hotelben van happy hour két ingyen piával, gondolkozás nélkül döntöd le a 6 deci 7up-ot, ha az ebédnél lehet újra tölteni – lehet -, akkor töltesz! Ez utóbbi jelenség érdekes: lehet kérni kis és nagy adagot (1.50 és 2.50$), de akárhogy néztem, az automatából lehet újratölteni szabadon… Vállaltam hogy többet fordulok a kis pohárral. A napi bóklászás gyakorlatilag a Memorial Centernél lévő nyilvános csap körüli csillagtúrává avanzsált. 

Na de vissza az automatához! Van az a hőmérséklet és arány, aminél a kiadagolt fél pohár jégkockára öntött hűtött csapvíz azonnal megfagy, és egy pohár jégkását képez. Ha ebbe ügyesen elhelyezünk még egy pezsgőtablettát is, akkor az eredmény annyira felemelő a nap végére a kiszáradás határán kóválygó alany számára, hogy rögvest megünnepli azt azzal, hogy a készítményt magával ragadva belehuppan az udvaron kivilágított jakuzziba. Pontosan ez is történt, ugyanis este 8-ra éppen strandidő lett. Megfigyeléseim szerint három állapot van:

  • Még nincs strandidő: ez valószínűleg akkor lehet, amikor alszom, de alapos a gyanú, hogy csak októbertől van ilyen.
  • Strandidő van: reggel még nem sikerült olyan korán kelni, hogy ezt elkapjam, este olyan 8 fele jön el.
  • Már nincs strandidő: a víz elpárolog az ember testfelületén, és különben is ki akar kimenni önként a napra, ha bent is lehet? Ez a nap tetemes részét öleli fel. 

A nap aktív részében bankszámla tulajdonos lettem a CHASE banknál. Azt már szinte felesleges mondanom, hogy a bank mellett kis híján elmentem, majd véletlenül megláttam a logot a teljesen jellegtelen, ámde nagy téglatömb falán. Kis bejárat, nálunk kb. vészkijárat kaliber, majd csillogó ügyféltér, kedves kiszolgálás. Semmi szigor, semmi elválasztó üveg, szanaszét lévő asztalok, ahova a központi pulttól oda kísérnek a többi asztal közt, és ott kerül sor a tárgyalásra. Tartottam a dologtól, de a kedves fiatal leányzó abszolút kedvesen pillanatok alatt elmagyarázott mindent, és mintegy 20 perc alatt el is készült minden. Várom a kártyám. 

Ezen túlmenően voltam papírt aláírni az egyetemen, és végre találtam egy supermarketet, ahol sikerült néhány alapdolgot venni. Piszok sokat kellett gyalogolni, de közben láthattam a Wildcat sportlétesítményeket. Minden nagy itt is: gallonos kiszerelésű ásványvíz, literes nagyságrendű tusfürdő, stb. Persze van hagyományos méretű is, de érdekes mindenesetre. A bolt pedig hatalmas természetesen, de az eddigiekkel ellentétben ez kívülről is annak nézett ki, mint ami volt. 

Estefele újra kiugrottam északra, ahol is a Best Buy nevű helyi Média Marktban szert tettem mintegy 47000 Ft-ért egy itthon 67 ezer Ft-os fényképezőre. Mire haza estem, addigra elment az energiám annyira, hogy ne menjek vissza a campusra fotózni, maradt a medence, meg néhány tesztkép a helyi környezetről. Ezeket meg is osztom veletek, meg még csatolok pár telos képet az ide útról, most hogy megtaláltam az átjátszó kábelt!:)

 


LA terminál. Amíg az őt látszik, addig terminálok sorakoznak egymás mellett...

 

 

Teljesen jellegtelen telos kép Tucson terminálból kilépve sötétben...

 Wildcat Stadium!!!!



Valóságban szép táj hegyekkel és a belvárosi tornyokkal aháttérben, de így csak egy utcakép:)

Ez már az új géppel! A megfelelő méretre tömörítés kicsit megviselte a kép minőségét, de üdv a hotel elől a zászló tövéből talpig amerikaiban!;)

Címkék: képek víz tucson hotel tucson city center

A bejegyzés trackback címe:

https://arizona.blog.hu/api/trackback/id/tr321327217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

swede 2009.08.22. 19:48:35

1. nos a szemüveg, sapka-pique kombináció annyira jól sikerült, hogy a Bocival egy sörért lemenetelbe fogadtam volna hogy ez nem te vagy :)
2. Értékelem, hogy bemutattad a kis gázsiért mellékszerepet betöltő 3-as és 4-es számú szobatársadat is, de ha lehet rakj már fel képet a szomszéd szobában lakó cheerleaderökről és szemben lakó Miss Arizona under 20-ről is! Köszi!
3. Tudom hogy a tágas család is nézi a blogot, de ne légy már annyira szemét, hogy kiphotoshoppolod az 1. pontban említett képről azt a két bikinis csajt aki épp előtted vett magához jeget az említett automatából - mert, hogy nem a gattóréjd kötött le az tuti!
Üdv, EastBlock

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.08.22. 22:41:47

:)) Óriási! Mindent megteszek majd, hogy kedvedre való senoritakról küldhessek képet, de amúgy nagy többségben vannak a real american blondee-k, amennyire eddig láttam az egyetemen:)

agic14 2009.08.22. 23:24:53

@_Maverick:
Senki nem kíváncsi az igazságra ami odaát van, mindenki a filmekből megszokott sztereotípiákra vár :D
Ne okozz csalódást!
süti beállítások módosítása